sayfa içeriği Sülük Satışı,Sülük Tedavi Merkezi ,Tıbbi Sülük, ,sülükler,
  • https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn
 sülük tedavi istanbul sülük tedavisi SÜLÜSÜLÜK SATIŞI TEDAVİ YARDIM CAFER ARI 05357616067 SÜLÜK ÜRETİM SATIŞ CAFER ARI
Ürün ve Hizmetler
Site Haritası
Site Menüsü
sülük tedavisi

Sülük tedavisi ile iyileşen hastalıklar

Kadın hastalıkları

Migren

Varis

Artrit

Romatizma

Baş ağrısı

Cilt mantarları

Ayak mantarı

Hemoroid

Basur

Gut

Artroz

Tiroid bezi hastalıkları

Şeker

Obezite

Kilo verme

Cilt hastalıkları

Sedef

Kalp

Damar

Tansiyon

Selülit

Sinüzit

Kulak ağrısı

Kulak hastalıkları

Sağırlık

Glokom

Göz hastalıkları

Psikolojik sorunlar

Akne

Hipertansiyon

Ekzema

Egzema


Ziyaret Bilgileri
Aktif Ziyaretçi3
Bugün Toplam12
Toplam Ziyaret1364041
Linkler
sülük tedavi video

hacamat

BİTKİ FAYDALARI

BİLEŞENLERİ

FONKSİYON

Alanin

Antioksidan, kanser önleme
Alpha-spinasterol
Anti-inflamatuar
Arginin
Idrar (elden kolaylaştırılması diüretik ), iyileşmekte tedavi sperm kalitesini hipofiz bezi uyarır
Askorbik asit
Anti-artrit, anti-bakteriyel, anti grip, ülser tedavi, kanser ve astım önlemek
Asparagin
Anti-bulantı, idrar (elden kolaylaştırmak diüretik ).
Beta sisterol
Anti-bakteriyel, anti-kanser, anti-tümör
Kalsiyum
Anti-alerjik, anti-osteoporoz
Karvon
Antiseptik, kanseri önler
Krom
Insülin hücrelerin hassasiyeti ayarlama, kan şekeri metabolizmayı düzenler, yağ birikintileri çözülür
Cobatt
Kırmızı kan hücrelerinin üretimini uyarır
Bakır
Spinal kord tedaviler ile kırmızı kan hücrelerinin oluşumuna yardımcı olan
D-Limonene
Anti-göğüs kanseri, anti-tümör, kanserin önlenmesi
Fiber
Anti-diabetik, anti obezite, anti-tümör, anti-ülser, kanseri önlemek kalbi korumak, dışkılama kolaylaştırmak
Glikoz
Anti-varis, hafızayı güçlendirme
Glutamik asit
Anti-epilepsi
Glisin
Anti-ülser, kanseri önlemek
Hederagenin
Anti-alerjik, kan damarları, tutmak kan viskozitesi, anti-inflamatuar, anti-mantar esnekliğini muhafaza
Iyot
Vücudun enerji üretimini düzenler, saç, cilt ve diş durumunu korumak, artmış metabolizma, gelişmiş ruhsal bozukluklar ve konuşma yoluyla aşırı yağ yakmak
Demir
Anti-anemi, anti ketidakaturan adet döngüsü
Isoleucine
Anti-beyin hastalığı
Lösin
Anti-beyin hastalığı
Linoleik asit
Ortak anti-inflamatuar, anti-egzama, anti-alerjik, anti ketidakaturan adet döngüsü, kanseri önlemek
Magnezyum
Kalp kası, enzim aktivitesi, kemik ve dişlerin oluşumu sinir aktivitesini düzenler ve enerji içine kan şekeri dönüm etkili oldu
Metionin
Anti-egzama, kanser önleme, anti-oksidanlar
Miristik asit
Kanser, yağlayıcılar önlemek
Nigellone
Anti-astmatik, anti-bronşit, anti-alerjik, anti-spastik kolon
Oleik asit
Anti-inflamasyon, kanseri önlemek
Fenilalanin
Anti-Parkinson, anti depresyon
Fitosteroller
Kolesterol emilimini inhibe ve aşırı yağ sürülmesi kolaylaştırmak, gelişimsel Ment, meme, kolon ve prostat bezi tümörü engeller iltihabı azaltır
Potasyum
Anti-depresan, anti-hipertansif, anti-spastik kolon, yorgunluk giderici, bakımı, sağlıklı saç ve cilt
Beta sitosterol
Anti-Kanserojen aktivite
Selenyum
Meme kanseri, akciğer ve histamin riskini azaltarak anti-oksidan besinlerin, vücutta bir ağır metal toksinleri dışarı çıkardı yardım, konsantrasyonu artırmak doku esnekliğinin korunmasını, kepek saç tedavi ve korumanıza yardımcı
Siren
Kanseri önleyin
Sodyum
Hipertansiyon tedavisinde
Stigmasterol
, Anti-inflamatuar, anti virüs karaciğer toksinleri temizlemek, kanseri önlemek, yumurta kalitesi tutmak
Tanen
Anti-tümör, anti-bakteriyel, anti-kanser, anti-ishal, anti-dizanteri, anti oksidan, anti-ülser, anti-virüs
Treonin
Anti-bakteriyel, anti streptokoklar
Thymohydroquinone
Anti-artrit, anti-astmatik, anti-bakteriyel, anti alerjik, anti-oksidanlar
Triptofan
Ağrı kesici, anti-anksiyete, anti-senilite, anti-hipertansiyon, anti-parkinson, anti-migren, anti-uykusuzluk, stresi önlemek
Tirozin
Anti-Parkinson, kanser önleme

Thymoquinone

Anti-artrit, anti-astmatik, anti-bakteriyel, anti-oksidanlar
Vitamin A (Beta Karoten)
Büyüme ve doku onarımı, deri yumuşatma, memprtkuat bağışıklık sistemi ve akciğer kanseri riskini azaltmak için gerekli
Vitamin B1 (Tiamin)
, Özet karbonhidratlar Yardım sinirler, kaslar ve kalp fonksiyonu normalize, iştah stabilize, hafızayı güçlendirme, açık yaraların iyileşmesini hızlandırmak ve bir sedatif ajan olarak
B2 Vitamini (Riboflavin)
Yardımcı olur, sağlıklı görme, deri, tırnak ve saç bakımında temel, vücudun genel sağlığının iyileştirilmesi, antikorların ve kırmızı kan hücrelerinin oluşumuna yardımcı, karbonhidrat, yağ ve proteinlerin metabolize
Çinko
Protein mensitesis için gerekli Anti-oksidanlar, vücuttaki alkali dengesinin sürdürülmesi, yara iyileşmesi, cilt ve saç sağlığını etkiler, yara iyileşmesini hızlandırmak, vücutta 70 kadar enzim çinko içeren vardır, bağışıklık sisteminin mekanizması düzgün çalışabilmesi için çinkoya ihtiyacı

02/14/11

NOKTALAR

Batılı toplumlarda şişe çukurluğu veya yangına cupping denir. Çin bu pa hou ve Kuan arap hijamah açısından diyoruz.
Tam olarak şöyle bir tanım vardır:
الحجامة إخراج الدم من الجلد عن طريق المص ثم التشريط الظاهري الخفيف على ظهر الجلد ثم المص مرة أخرى فيخرج الدم ويحصل الشفاء بإذن الله تعالى.
Cupping cilt yüzeyinde daha sonra toresan, emme tarafından deriden kanıyor. Çünkü kanın dışarı emme amacıyla yeniden yapılması ve Allah Taala izni ile şifa neden oluyor sonra.
Birçok hastalık o yoluyla tedavi edilebilir, bu argümanın Muhammed'in Hadis dayanmaktadır:
عليكم بالحجامة في جوزة القمحدوة فإنه دواء من اثنتين وسبعين داء, وخمسة أدواء من الجنون والجذام والبرص ووجع الأضراس. [رواه الطبراني]
Sen boynunu Kerana ortasında çürük gerçekten 72 hastalıkları, 5 delilik, cüzzam, çizgili (vitiligo) ve diş tedavi edebilir yapacağız.
Cupping genellikle Peygamberimiz gün yapılır:
كان رسول الله صلى الله عليه سلم يحتجم في الأخدعين والكاهل, وكان يحتجم لسبعة عشر, وتسعة عشر, وفي إحدى وعشرين. [رواه أحمد وأبو داود والترمذي وابن ماجه]
Gün 17, 19 ve 21 akhda'ain ve kāhilnya Peygamberin Bahawasanya berbekam.
الحجامة تزيد الحافظ حفظا, والعاقل عقلا, فاحتجموا على اسم الله تعالى, ولا تحتجموا الخميس والجمعة والسبت والأحد, واحتجموا الإثنين, وما كان من جذام ولا برص إلا نزل يوم الأربعاء. [رواه الدارقطني]
Gerçekten de çürük bir hafız ve okunuşu artırmak ve zeki insanların zeka artacak. Yani Allah'in ismi ile berbekam edilebilir. Ve Perşembe, Cuma, Cumartesi ve Pazar günü berbekam yok. Isnin üzerine berbekam edelim. Sesunnguhnya neden cüzzam ve cilt lekeleri Çarşamba günleri dışında açıklanmaz.
* Lepra ve cilt lekeleri gibi cüzzam gibi deri ile ilgili hastalıklardır.
Kaynaklar:
D



KADIN HACAMAT NOKTALARI

Solunum organları:
1. Soğuk algınlığı: 4, 17, 52, 59
2. Kronik bronşit: 13, 17, 45, 54, 59
3. Astım: 5, 6, 8, 9, 16, 17, 54
sirkülasyon sistem:
1. Genel olarak geliştirmeler: 16, 18, ​​19, 40, 55
2. Kan basıncı çok yüksek: 36, 40, 43, 49, 60
3. Kan basıncı çok düşük: 16, 18, ​​24, 36
Sindirim Sistemi:
1. Mide / ince bağırsağın [duodenum] ağrı: 24, 27, 36, 47, 61
2. Karaciğer şikayetler: 16, 36, 37, 57, 60
Böbrek ve mesane:
1. Yatak ıslatma: 31, 36, 40, 62, 64
2. Enflamasyon / Şişme: 31, 34, 43, 62, 64
romatizmal şikayetler:
. 1 Eklem ağrısı: 12, 37, 42, 46, 58
2. Boyun ağrısı: 42, 50, 51, 58
3. Omuz ağrısı: 7, 12, 38, 68
4. Dirsek ağrısı: 12, 37, 58
5. Bel ağrısı: 42, 62, 64, 67
6. Ağrı gut, ürik asit: 41, 63, 65, 66, 67, 68
7. Kalça ağrısı: 37, 42, 66
8. Diz ağrısı: 35, 37, 42
9. Ayak bileği ağrısı: 42, 43, 44
Üreme sistemi:
1. Adet sorunları: 28, 29, 30, 31, 40, 62
2. Orgazm sorunları: 2, 16, 19, 53, 64
Stres veya Emotion İlgili Dengesizlik: 16, 19, 20, 36, 40, 55
: Ağrı rahatlatmak
1. Başağrısı - Genel: 1, 50, 58, 59
2. Başağrısı - Alın: 1, 59
3. Başağrısı - baş Başı: 42, 49
4. Başağrısı - tapınağın: 2, 58
5. Başağrısı - Arka kafa: 42, 50
6. Diş ağrısı: 43, 59, 62, A, B
7. Baş dönmesi / Sersemlik: 43, 48, 51, 52
8. Uykusuzluk: 16, 19, 40, 43, 55
9. 58, 69, 70: / Kulak çınlaması uğultu
10. Kabızlık / Kabızlık: 26, 57, 63
11. Ishal: 26, 27, 36, 47
12. Rüzgar: 24, 26, 40, 47
13. Bulantı, kusma: 16, 19, 36
14. Alerjiler, deri döküntüsü [deri döküntüsü]: 16, 36, 40, 49
15. Yorulma: 24, 31, 36, 59
16. 36, 45, 56: gövdesinin verimini artırmak
17. Anksiyete: 16, 19, 36, 40, 43
18. Uyuşukluğa: 19, 40, 43, 45
19. Cinsel sorunlar: 6, 31, 36, 40, 43, 62
giderilmesi kötü Alışkanlıkları:
1. Daha az ağırlık: 22, 24, 25, S
2. 5, 17, 20, 36, 45: sigara durdur
3. 4, 16, 19, 36, 40: alkol Stop
yüz ve vücut bakımları: 1, 2, 34, 36, 40
K

Terapisi cupping sürecinde, bu SAW Peygamber'in örneğe göre doğru noktalar bunu yapmak için önemlidir. Sünnet'te Hz noktası aşağıdaki gibidir:
.
1.Ummu Mughits
Bu nokta taç bulunan ve tedavisinde yardımcı olan HİPERTANSİYON ve FELÇ  , vertigo ve migren
.
2. Qumah Duwah
Bu nokta orta boynuna idi, bu noktada Bulanık görme gibi hafif ve ağır hastalıkların tedavisinde çok faydalıdır, bellek, baş ağrısı, omuz ağrısı, boğaz geliştirmek.
.
3.Al Akhda'ain
Bu noktada sol ve kanana boyunda iki damarlardır. Bazen pozisyonu biraz gizlidir. Faydaları aşmak için HİPERTANSİYON ve FELÇ  baş ve yüz.
.
4.Al-Kaahil
Bu noktada kafa ve sinir hastalığı etrafında problemler için yararlı omurga, üst ucunda yer almaktadır.
.
5.Al-Hammah
Bu bellek geri kazanmak için yararlıdır kafasının üst nokta ise
.
6.Titik Kadro
Onun pozisyonda arka sağ ve sol, astım, akciğer ve bronşit için faydalı. Oldu
.
Bel 7.Titik
Bu nokta böbrek problemleri ve zor işeme için yararlıdır.
,
Hip 8.Titik
Otururken ağrı giderici için kullanışlıdır.
.
Kasık 9.Titik
Gevşek veya morarmış ayaklarına Faydalı vurmak ya düştü
.
10.Titik baldır ve diz bükme
Üstesinden mesane bozuklukları, gut, ve sert.
.
11.Titik arka ayak
Skrotum yaralı uyluk, baldır, adet engeller ve kaşıntı problemi için
.

Kupa terapisi veya hijamah olan  Al Hijamah kulit.Perkataan vadeli yüzeyi yoluyla vücuttan kirli kan (zararlı toksinler) atarak gelen : Hacamat ( حجامة demektir) kirli kan sürümü . İngiliz oysa adlandırılır çukurlaşma ve Malay dilinde olarak bilinir çukurlaşma . Endonezya'da, Kupa terapisi veya cantuk vadeli olarak da bilinir. [1] .
"Kullanılan çukurluğu:, aşırı sıvı ve toksinlerin tahliye yapışıklıklar gevşetin ve bağ dokusu asansör, durgun deri ve kaslara giden kan akım getirmek ve periferik sinir sistemini uyaran" [2] .
Bir emiş / vakum negatif basınç yaparak kap / kafa adezyon / bağ dokusunun yapışma kaldırılması, aşırı vücut sıvıları (kan kirli) ve toksinlerin drenaj sonuçlanan oluşturulur ve kan "temiz" akacaktır deri ve kas dokusunun yüzeyi gibi durgun periferik sinir sistemini uyarmak. [3] .
Belirtilen bazı Literatürde bu uyarıcı veya etkinleştirmek eserleri çukurluğu: (1) bağışıklık sistemi, (2) Harcamaları Enkefalin, (3) serbest nörotransmitter , (4) "ağrı için kapıları" Konstrüksiyon ve kan damarları ve (5) dilatasyon acı hissi yorumlamak hizmet merkezi sinir sistemi (MSS). [4]
Noktada pembekaman çürük yapılırsa, deri, derialtı dokusu (alt kutis), fasya ve kas mast hücreleri ve başkalarına zarar olacaktır. Bu hasarı bir sonucu serotonin gibi bazı mediatörleri çıkacak şekilde, histamin, bradikinin, yavaş reaksiyona giren madde (SRS) yanı sıra, başka maddeler olarak bilinmemektedir. Bu maddeler kapiller ve arterioller dilatasyon ve bölgede dibekam parlamaları reaksiyona sebep olabilir. Kapiller dilatasyon da çok pembekaman yerlerden oluşabilir. Bu, kan damarlarının mikrodolaşımında düzelme sağladı. Sert kas gevşeme etkisi (gevşeme) yerleştirir ve genel vazodilatasyon kan basıncı stabil düşüreceğine neden olduğunu. En önemli kortikotropin salgılatıcı faktör (CRF) ve faktörleri adenohipofise bırakarak diğer sürümüdür. Da KBY oluşumuna yol açacaktır ACTH ve kortikosteroidler. Bu, kortikosteroid İyileşmek enflamasyon etkiye sahiptir ve hücre geçirgenliği stabilize. [5]
Cupping kullanılan bir tedavi tekniği cam, boru, veya süreç Qi enerji dolaşımı için sırayla cilt yüzeyinde yerel bir baraj sebebiyet veren, pengekopan (cam tüp içinde negatif basınç oluşturabilir, ya da bambu) yapıyor ile başlayan bambu anlamı olduğunu [6] ve Xue artar, analjezik etkisi, anti-şişmesi, dışarı itici patogenik rüzgar ve soğuk nemli bir rüzgar, toksinler, aynı zamanda vücut içinde oksidan çıkarılması. Islak cupping teknikte, yerel bir baraj sonrası, terapistler kirli kan verilebilir, böylece deri yüzeyinden penyayatan bir neşter veya iğne bere giymiş olan süreç devam etmektedir. [7]
Diğer çalışmalar belli bir noktada cupping güçlü sinir A-delta ve C gibi endorfin üretecek talamus spinothalamicus yolu doğru aracılığıyla omurilik arka boynuz devam edilecektir sinir cilt yüzeyinde uyarabilir gösterdi. Diğer birçok uyaran motor nöronlar sempatik afferentleri geçirilir ve ağrı refleksleri entübasyon neden olacak iken. [8]
Berbekam hemofili hastalığı, hipertansiyon, gut, romatizma, siyatik, bel ağrısı (bel ağrısı), migren, baş dönmesi, anksiyete (kaygı) ve hem fiziksel hem zihinsel diğer hastalıklardan gibi çeşitli rahatsızlıkların tedavisinde kullanılmış olan klasik tedavi yöntemleri. [9] .
Cupping tarafından örnek bir tedavi olan Muhammed olarak açıklanan SAW, Hadis Buhari :
İbn Abbas'tan Peygamber dedi ki: "Şifa (tıp) üç şekilde mevcuttu. Bal yiyerek, bıçak hijamah (morluk) ve sıcak bir demir ile Ve ben sıcak bir demir ile benim ümmetim yasaklıyorum. " (Hadisi Buhari)

Tarih

Hijamah / çürük / / Kan cupping / başlık / chantuk ve birçok diğer şartlar eski çağlardan beri bilinmektedir icar, Sümer krallığının, sonra Babilliler, Mısırlılar, Saba, ve İran'a kadar büyümeye devam. Peygamber zamanında, bir cam bardak veya kase yüksekliği kullanılır.
Antik Çin günlerde onlar cam yerine korna "bakım boynuzları" olarak hijamah diyoruz. 18. yüzyılın (13. yüzyıl AH) aralığı içinde, Avrupa'da insanların hijamah için bir araç olarak sülük kullanın. bir anda, 40 milyon sülükler bu amaçla Fransa'nın ülkeye ithal edilmiştir. Gıda olmadan Dilaparkan sülükler. Yani insan vücudunda ettirdikleri zaman, o kan etkili olmak zorundaydı emmeye devam edecektir. Bir kez tam, o hareket ve düşmeye devam etmek için tekrar deneyin vermedi ve ardından tören sona hijamahnya.
Adlı kitabında bir herbalist Ge Hong (281-341 AD) Acil Durumlar için reçete A Handbook Tang Hanedanlığı, cupping akciğer tüberkülozu tedavi etmek için kullanılır ise, tekniği "jiaofa" denilen / sıkıntımız şundan cupping için hayvan boynuzları kullanır. 18. yüzyılın (13. yüzyıl AH) aralığı içinde, Avrupa'da insanların çürük (Sülük tedavisi olarak da bilinir) için bir araç olarak sülük (al 'ALAQ) kullanabilir ve hala bugüne kadar uygulanmaktadır. [10] .
Tarihsel perspektif ve güncel stratejiler: Bu tedavi artık tamamlandı ve kolayca İdrar yolu enfeksiyonları maddesinde Yönetimi Curtis N, J (2005) tarafından pratik bir araç ve efektif.Disebutkan ile bilimsel esaslara göre kullanmak değiştirilmiş olduğu Bölüm 1 antibiyotik-öncesi. Üroloji Dergisi. 173 (1) :21-26, Ocak 2005. Eski Mısır'da M.Ö. 1550 civarında yazılmış olan Ebers Papirüs, eski cupping sorunu bahsettiği Tıp notları Ders Kitabı. [11] .
Hipokrat (M.Ö. 460-377), Celsus (M.Ö. 53-7 M), Aulus Cornelius Galen (MS 200-300) onun günün tedavisi için kan damarlarının doğrudan bertaraf popüler. Bu tedavi teknikleri, oldukça çok geldi kan miktarı, bu nedenle seyrek hasta bilinçsiz değildir yerine getirirken. Bu yöntem de sık sık Romalılar tarafından kullanılan, başarı ve yararlılığı inanan rahipler tarafından Rumlar, Bizans ve İtalya. [12] .
Hijamah bilinen ve Endonezya'da yetişir zaman?
Endonezya girdiği bu yöntem, iddia edilen tedavi girdiğinde resmi kayıt yoktur Gujarat dahil edilmesi ve İslam'ı yaymak Arap tüccarlar ile uyumludur. [13] .
İlk ardından birçok din adamı ve kumaş / pamuk / kağıt yakılır ısıyı kullanan çok basit bir teknik ile "sarı kitap" öğrenmek öğrencileri tarafından uygulanması ve bu yöntem kullanılan bir cam / şişe ile hemen kapatılır. Zaman yaygın terimi "soğuk" vücut-PEGA ağrısı / sertliği şikayetleri ve baş ağrısı tedavisinde kullanılan veya bilinmektedir. [14] .
90 özellikle Endonezya Malezya, Hindistan ve Ortadoğu'da okumuştu Öğrencilerden / işçilerden alınan oluyor çünkü bu yeniden tedavi eğilimi Endonezya'da hızla büyüyor. Bu tedavi artık tamamlandı ve kolay bir araç kullanarak bilimsel esaslara göre kullanmak modifiye ettiği hijyenik, pratik ve etkin. [15] .

Çürük Türü

  • Rüzgar (çukurluğu veya çukurluğu kurulayın Hijamah Jaaffah emme ve yeri çevresinde herhangi bir kanama olmadan deri yüzeyine masaj kirli edilir). Kuru cupping acil durumlarda ağrıyı inanılan veya venlerin ağrı gidermek için kullanılan, hastalığı nedeniyle yedekler romatizmal , hastalıklar da sırt ağrısına sebep olur. Kuru enjeksiyon iğnesi ve kan görme korkusu duramaz insanlar için iyi çukurluğu. dibekam cilt 3 gün boyunca siyahımsı kırmızı görünecektir. TCM göre temel prensip kuru hacamat sedasyon / bozulma tekniği ve patojenler kullandığınız aşırı harcama / fazla. Kuru cupping piyasaya unsurlar şunlardır: Qi / enerji, rüzgar, ısı ve yangın. Bu teknik sendromu Re / Isı eksik tipi ile başa çıkmak için çok iyidir. [16]
  • Islak (cupping Hijamah Rothbah bizim ilk yaptığımız,) kuru bir çukurluğu, o zaman çevresinde yoluyla emilir, sonra keskin bir iğne (lanset) ile deri yüzeyinin zarar seti çukurluğu ve el pompası vücuttan kirli kanı temizlemek için. 3 ile 5 dakika her puf, ve 9 dakika maksimum süresi, sonra onun kirli kan döküldü. En fazla 7 kat emiş solunması. Koyu kan kırmızı ve köpüklü şeklinde Brüt kan. Ve 3 saat boyunca bu çürük, su ile söndürülmüş edilemez Ezilmiş cilt. Sonra, aynı yerde aralıklı tekrar çürük 3 hafta Sahaja olup. Geleneksel Çin Tıbbı göre (TCM) Cupping bir sedasyon / bozulma tekniği ve patojenlerdir ıslatın bu aşırı harcama / fazla. Cupping ıslak yayınlandı unsurlar şunlardır: Qi / enerji, Xue / kan, rüzgar, ısı ve yangın. Bu teknik sendromu Re / aşırı ısı ile başa çıkmak için çok iyidir. [17]
  • Yangın bir medya pemvakum / çukurluğu gibi teknik cupping yangın kullandıkları, (Yangın Cupping) çukurluğu. Kalın camdan yapılmış cupping özel gözlük yangın kullanarak yangın Cupping. Bir tedavi yöntemi olarak yaygın bir Çin Cupping yangına yaygın akupunkturun ek olarak kullanılır. Cupping yangın kavramı patojen rüzgar ve soğuk kaldırmak için kullanılan TCM devletler. Sıcak ve kurak sendromu (Sendromu Re) yaşanan tipik bir hasta cupping yangın kullanımı tavsiye edilmez. [18]

Zaman berbekam

Berbekam ay ortasında tarafından yapılmalıdır [19] kirli kan toplandı ve daha fazla (kan türbülans yükseklikte idi) uyandırdı çünkü. Enes bin Malik radhiallaahu 'anhudan ilgilidir ki: "Hz Muhammed hijamah yapmak için kullanılan tapınak ve omuzları . . O günü öyle yaptım, on yedinci veya on dokuzuncu keduapuluhsatu " (Ahmed rivâyet etmişlerdir.)
Cupping hastalığa karşı sağlık ve kendini koruma sağlamak için önleyici bir tedbir olarak zamanlama. gerektiğinde hastalıkların tedavisi için olduğu gibi, herhangi bir zamanda yapılmalıdır. Gerektiğinde Bu durumda İmam Ahmed herhangi bir gün morluk yaptı.
Içinde iyileşme var, çünkü aç karnına İbn Ömer, bu berbekam alıntı İmam kül-Syuyuthi en iyisidir. Bu berbekam 2-3 saat önce ağır yemek yeme isteyenler için tavsiye edilir. A. Ebu Hureyre'den radhiallaahu 'anhudan, Peygamber sav: "gün 17, 19 ve 21 (Hicri) tarihinde berbekam Her kim, o zaman tüm hastalıkların tedavi edilecektir." (Sahih Sünen-i Ebu Davud, II/732, İmam çalışmaları el-Albani) 2. 'Abdullah bin Mes'ud radhiallaahu' anhudan, Peygamber SAW söyledi: "yapıyorsun çürük Truly en iyi şekilde-19, 17. gün ve gün-21 at." (Sahih Sünen at-Tirmizi, el Şeyh -Albani (II/204)) 3. Enes bin Malik radhiallaahu itibaren 'anhudan, o hatırlattı: "Messenger Shallallaahu' alaihi sıradan berbekam juguler ven wasallam (juguler ven) ve geri. O, 17. gününde berbekam için-19, ve-21 için kullanılır. "(HR, Tirmizi, Ebu Davud, İbni Mace, Ahmed, sahih Sened) 4. İbn Abbas RA den, şöyle dedi: "Messenger Shallallaahu 'alaihi wasallam dedi:'. (Kasyful Astaar Kitabı 17. gününde Berbekamlah ve-21, böylece kan öldürebilir hipertansiyon olmazdı" 'bir Zawaa-idil Çarşı, el-Haitsami çalışmaları (III/388))
Kitabı El-Qaanun İbn Sina dedi ki: "vücut sıvıları azalmıştır, çünkü vücut sıvılarının ayın sonunda daha az aktif ve normal olmayan ve çünkü ayın başında değil berbekam Mahkum. Bu ay ışık alır gibi sert ve sıvı-sıvı çalkantılı Ayrıca üst ulaştığınızda Bu nedenle "ayın ortasında çürük emrediliyor. [20]

Nasıl morluk için

: Cupping yapmak için nasıl [21]
A. Her cihaz hazırlamak standart sterilize edici ile sterilize edilmiştir.
2. Dua ile başlayın ve dezenfektan ile dibekam olacak vücut (örneğin iyot) sterilize
3. "Başlıkları / cups" Her hastaya çukurluğu, emme kuvveti kullanılarak cildin emme takip farklıdır. 5 dakika için uzun emme, bu eylem, aynı zamanda yerel bir anestezik (anestezi) olarak da kullanılabiliyor. Tercih hakkı parçaları koymak ve fazla 4 nokta emiş anda hacamat yapmayın.
4. Standart bir bisturi ile daha sonra syartoh / penyayatan (başlık çapının bağlı olarak bir noktaya kesi 5-15 miktarı, ince, 0,3-0,5 cm uzunluğunda bir kesi kullanılır ve çok derin olmamalıdır, paralel gövdesinin hattına imal) gerçekleştirildi. Kısa kesilmiş sonra iyi sayatannya olan herhangi bir işaretin, cilt kanaması, ancak sonra gelen kan yoluyla aspire olmayacaktır.
5.. Geri emiş gerçekleştirin ve 5 dakika başlığında akmasına "kirli kan" izin verin.
6. Temizleyin ve gerekirse çukurluğu ve emme gibi yeniden yapabilirsiniz biriken kan atmayın. Kesi tekrarlanmaması gerekir.
7. Temizleyin ve skar habbatus steril kardeşlerime yağı uygulayın. Genellikle kullanılan çürük 2-5 gün sonra kaybolur.
8. Elhamdülillah deyin ve "mucize" tıbbi Çürüğün sihiri hissediyorum.
9. Her hastaya bir çürük kendi araçları var tavsiye edildi. Cupping / cihaz Cupping HIV ve diğer enfeksiyon hastalıkları ile yaşayan, hepatit hastalarında, diğer hastalar için kullanılmamalıdır.
Hadiste geçen yaklaşık 12 ana noktalar var, geri kalanı da bir gelişmedir. Başkalarının organı anatomisi ve patofizyolojik bir hastalığa yaklaşım kullanın Bazı uzmanlar da pembekaman yapmak akupunktur noktaları cupping kullanın.
Kafa (Um Mughits, Qomahduwah, Yafukh, Hammah, dzuqn, udzun) noktadan dahil Dibekam vücut parçaları, boyun ve sırt (Kaahil, el-akhda'ain, alkatifain, naqroh, munkib), bacaklar (Wirk, Fakhd, Zhohrul qodam, iltiwa ') ve diğerleri. [22]
Hangi hastalıklar bir çürük tedavi edilebilir?
Thomas W. Anderson Yöntemleri Cupping Tedavi Gören 100 Hastalıkları adlı bir kitap yazmıştır. Cupping tedavisine oldukça iyi yanıt hastalıklardan bazıları hipertansiyon, hiperuricemia (Gut / Gut), hiperkolesterolemi, vuruş [23] , Parkinson, epilepsi, migren, vertigo, böbrek yetmezliği, varis, hemoroid (basur) ve ağrı tüm şikayetleri ( romatizma, ischialgia / siyatik, bel ağrısı), kan hastalıkları (lösemi, talasemi), kulak çınlaması, astım, alerji, bağışıklık sistemi hastalıkları (SLE, HIV), enfeksiyon (hepatit, fil hastalığı), glokom, uykusuzluk, enürezis / Yatak ıslatma, mani , şizofrenik ve trans (parazit sihirli / cinler), vb. Yani doğurganlık için çürük (doğurganlık) ve güzellik (sivilce kurtulmak, siyah nokta, vitiligo, ağırlık vs kaybetmek) 'dir. [24]
Çürük kaynaklanan herhangi bir kontrendikasyonu yan etkileri var mı? Böyle bir durumda ne dibekam değil insanlar?
Gereksinimleri bazen bulantı / kusma gibi yan etkileri ortaya çıkan, az pembekaman karşılandığı Bazı durumlarda (, letarji (pembekaman çok fazla puan varsa), boğa / balonunun sürümü (mesafe çok / <2 saat yedikten sonra yemek yakın ise) pembekaman çok olursa uzunluğu ve pompa gücü) çok güçlü. O "kurallara" göre yapılır Sanki daha sonra bu yan etkiler nadirdir.
Pembekamannya gecikti İnsanlar vardır: Hamile kadınlar (karın ve alt sırt), adet ve loğusa kadınlar, ilaç, diyaliz, sadece kan vericileri, çok zayıf ve çok düşük kan basıncı durumları olan hastalarda yapılmıştır-kan inceltici alıyor insanlar yanı sıra, tam / aç / sinirlilik olanlar (fobi). [25]
Dibekam olabilir? Herkes Ve hangi yaş aralığı?
Herkes 4 yıl aralığında dibekam olabilir ve yukarıda, önemli bir hastanın işbirliği olabilir. Çelimsiz, hamile kadınlar ve çocuklar pembekaman cupping puan cupping ince bir dilim, basınç ve ışık ile, dikkatli yapılması yaşlılar sınırlıdır. [26]

Bir çürük seçimi ile ilgili ipuçları

Kupa terapisi seçiminde nasıl iyi ipuçları?
A. Sertifikalı bir hacamat terapisti seçin ve tercihen eğitim var / tıbbi bilgi yeterlidir
2. Terapist standart donanım sterilizasyon (sterilizatör) sahip olduğundan emin olun yeterli
3. Tıraş bıçağı kullanmaktan kaçının (hanscon, maske, cerrahi bıçaklar, steril gazlı bez, vb) standart tıbbi malzeme kullanın, kesici, cam, doku rulo, pamuk, ya da boynuz antetli, bambu ve sıradan bir cam. Uygulamada Rosulullah syartoh yöntemleri (kesi) berbekam. Yılında 

Batı dünyasında Cupping

Yöntem ya da çeşitli hastalıkları tedavi etmek için Terapi Sülük (Sülük Tedavisi) Cupping yöntemleri kullanır "Batı" daha haşhaş terapist Hijamah, onlar da yazarız bir çürük yoluyla tedavi ve hastalıklardan arınmış Allah'ın Ta'ala izni ile hastaların artışı ile birlikte sayısız makale, kitap ve diğer yayınlar: 
TERAPİ Rukayye FİZİKSEL HASTALIK,
JIN VE RUH BOZUKLUKLARI
Hala Rukayye eksikliği doğru bir algı var, onlar Rukayye hany arama saja.Dari jin yazar sürmek için kullanılan beraganggapan, Rukayye fiziksel hastalık ve psikolojik tedavi gibi bazı tedaviler için faydaları vardır. Kim bizim toplumda var Tıbben Rukayye tedavi oldu fiziksel ve psikolojik hastalıkların tedavisinde etkinliği tanıdı. Rukayye tedavisinin etkinliğini terapist, hasta ve tedavi sürecinde ortamın durumuna bağlıdır cin çıkarmak için kullanılır.
Ön
Tedavisi bozuklukları Rukayye veya cinler bulundurma veya görünmeyen şeyler için bir tedavi olduğunu kamuoyunda bir algı var. Genellikle cinler adam var sınırdışı Rukayye kitle tutulan çünkü yanlış algılamalar olabilir. Bir kitle Rukayye yapıldı Genellikle önce peruqyah cin çıkarmak için sınırlı Rukayye hakkında açıklamalar veriyorsunuz. Peruqyah nadiren yöntemlerinin daha geniş kullanımı fiziksel ve psikolojik iyileşme için böyle Rukayye açıklar. En peruqyah anda sadece sorunu açıklamak Rukayye syar'iyyah ve Rukayye syirkiyyah ve daha az bilimsel tartışma.
Benzer şekilde, sınırlı Rukayye Rukayye tartışmak için bazı çalışmalar ya da bilimsel toplantı cinler püskürtmek için yöntemi tartışılacaktır. Genellikle değerlendirme ya da bilimsel toplantılar ve Rukayye syirkiyyah syar'iyyah Rukayye konusu da tartışıldı. Nadiren daha kapsamlı ve bilimsel şifa için kullanılması Rukayye tartışıldı. Tartışma genellikle daha fazladır Fıkhıyye bilimsel değil. Fıkhıyye tartışmaların hala iyi, kötü değildir, ancak yöntemin bilimsel bir açıklaması ile birlikte eğer bir bilimsel nitelikteki diğer tıbbi metotlarla tebliğ az Rukayye olduğunu. Aslında, yazarlara göre, Rukayye tedavisi tıbbın ayrılmaz bir parçası olan bütüncül artık tıp dünyasında gelişmiştir.
Bu nedenle, bu yazıda kısaca geniş kapsamlı Rukayye yöntemlerin kullanımını tartışacak ve kısaca son zamanlarda sağlık alanında bilimsel buluşlar ile ilişkili.
Tedavi temel Rukayye
Temelleri Rukayye tedavisi Kur'an ve Sünnet'te yer. Bu ilkeler şunlardır:
İsra Suresi'nde 'ayette 82 Tanrı şöyle der:
وننزل من القرآن ماهو شفاء ورحمة للمؤمنين ولايزيد الظالمين الا خسارا
Biz müminler için panzehir ve merhamet olması Kuran'ın indirildiği ve Kuran kaybı (S. Al-İsra ': 82) dışında bu zalimleri eklenmez.
Hadis birkaç söz:
عن علي بن ابى طالب قال: قال رسول الله صلى الله عليه وسلم "خير الدواء القرآن (رواه ابن ماجه).
Ali bin Ebi Talib, dedi: Resulullah. Dedi ki: "En iyi tedavi (a) Al-Kur'ân'dır." (İbn Mâce tarafından rapor edildi).
عن ابى حزامة قال: قلت يارسول الله ارايت رقى نسترقيها ودواء نتداواى به وتقاة نتقيها. هل ترد من قدرالله شيئا فقال هى من قدر الله (رواه احمد والترمذى).
Abi Khuzamah itibaren, şöyle dedi: Dedim ki: Ey Allah'ın Rasulü! Eğer şifa (Rukayye) çağırmak için kelimeler melafazkan namaz hakkında ne düşünüyorsunuz, biz (taqiyyah), sonra biz taqiyyah okumak koruma / bakım dilenmek için dua kelimeleri hastalığı gibi tedavi için kullandığınız ilaçlar hakkında bu ve ruqyyah okumak? Bu demektir eğer taqdir (hüküm) Allah'a reddederek değil misiniz? Sonra Peygamber dedi ki: Aynı zamanda taqdir Tanrı (Ahmed ve Turmudzi) içerir.
عن ابى الدرداء قال سمعت رسول الله صلى الله عليه وسلم يقول: من اشتكى منكم شيئا او اشتكاه اخ له فليقل: ربناالله الذى فى السمآء تقدس اسمك وامرك فىالسمآء والارض كمارحمتك فى السمآء فاجعل رحمتك فىالارض واغفرلناذنوبناوخطايانا انت رب الطيبين انزل رحمة من عندك وشفاء من شفاعك على هذ الوجع فيبرأ باذن الله (رواه ابوداود).
Abi Dardaa 'den, şöyle dedi: Ben Peygamber duydum. Dedi ki: Bir şeyi ya da bir şey (hastalık) hakkında (Allah'a) şikayet akrabaları hakkında (Allah'a) şikayet arasında, sonra onu (namazı) diyelim Kim: Rabbimiz, Allah cenneti oldu! Ne mutlu senin adın olacak. Thy komutu göklerde ve yerde bir (geçerli) olduğunu. Cennette senin lütuf gibi, daha sonra dünyanın üzerine lütuf olun. Günahlarımızı ve hatalarımızı bağışla. İyi tüm insanların (sağlıklı) Tanrım vardır. Lütuf ve hastalığa karşı senin elin şifa türet. Sonra hastalığı Alah (Ebu Davud) izni ile tedavi edilecektir.
عن ابى سعيد الخذري قال ان جبريل عليه السلام اتى النبى صلى الله عليه وسلم فقال يامحمد اشتكيت? قال: نعم. فقال جبريل عليه السلام باسم الله ارقيك من كل داء يؤذيك ومن شر كل نفس او عين حاسد الله يشفيك باسم الله ارقيك (رواه مسلم).
Abi Said Al Hudri itibaren, dedi, Hani, Cebrail aleyhisselamın Salam Peygamber geldi ve şöyle dedi: 'Ey Muhammed! Eğer Sakitkah? ' Peygamber dedi ki: 'Evet.' Cebrail. dedi ki: "Allah'ın adıyla, sana olur ve aynı zamanda her bir ruh veya kıskanç göz kişinin herhangi bir hastalık size Rukayye yalvarıyorum. Tanrı sizi iyileşir. Allah adına, ben sizin için Rukayye yapacağız. ' (Müslim).
Terapi Rukayye
İbn Kayyım El Jauziyah Rukayye tedaviye göre (: 41 Ağıl, 1994) bir hastalığı tedavi etmek için Kur'an ve Sünnetten melafatkan dua ile bir tedavidir. İbn Kayyım El Jauziyah Rukayye göre tedavi cin bozuklukları ile sınırlı değil, aynı zamanda fizik tedavi ve ruhsal bozukluklar içerir değildir.
Rukayye tedavisi, İbn-i Kayyim El Jauziyah göre, Peygamber tarafından kullanılan şifa yöntemlerinden biridir. Yöntemleri Rukayye Hz ek olarak. Ayrıca yöntem pembekaman, ısıtma, gıda, içecek, parfüm-haruman, çevre, vb. (Ağıl, 1994: 2-22).
Terapi, iki, yani bir şeriat Rukayye dibagai olduğunu Rukayye Syar'iyyah ve Rukayye Syirkiyyah . Rukayye Syar'iyyah üç gereksinimleri vardır. Birincisi, bir cümlenin inşaat değiştirmeden Kur'an veya Hadis ayetler kullanarak. İkinci olarak, akıcı bir Arapça kullanarak, denagn net okuyabilir, bu nedenle özgün içeriği değişmez. Üçüncüsü, bir çare aslında Yüce Tanrı kendisi ise Kur'an ve Hadis ayetler okuyarak, sadece iyileşme için bir araç veya Wasilah olduğuna inanmaktadır. Daha yakın Allah SWT alabilirsiniz bu nedenle tesisin süslüyor sağlar. Syirkiyyah Rukayye gelince Allah'tan başka yardım için yalvaran veya Allah'a yalvaran ve başka kişilere de hitap tarafından Rukayye olduğunu. Onun okuma Peygamber ve ashabı tarafından öğretilen, bazen benzer şekilde Rukayye syar'iyyah (Bishri, 2005: 21-22) rağmen asla. Örneğin Kur'an özgü dil (: 45 doğaüstü dergisi, No.3/Tahun, 1/2003) ile Şeytan ya da insan yapımı büyü yüceltmek son harfleri (ters ters), ya da büyü okunur.
Hastalığı Fizik Tedavi Rukayye
Vardır Peygamber tarafından yürütülen fizik tedavi için Rukayye birkaç örnek. Örneğin Rukayye akrep sokmasına tedavisi için. Aşağıdaki gibidir hadiste ifade edilen:
İbn Ebî Syuaibah rivayet Müsned Abdullah bin Mes'ud Hadisler onu, o anlattı:
بينارسول الله صلعم يصلى, اذ سجد: فلد غته عقرب فى اصبعه, فانصرف رسول الله صلعم, وقال: لعن الله العقرب: ماتدع نبيا ولا غيره. قال: ثم دعا باءنافيه ماء وملح, فجعل يضع موضع اللدغة فى الماء و الملح, ويقرأ قل هو الله أحد, والمعوذتين. حتى سكنت.
O maddi olmayan duran iken Peygamber, dua yaparken, aniden, bir akrep parmağını sokuldu. Sonra Peygamber geldi ve dedi ki: Allah, akrep lanet etsin. Başka bir peygamber arasında Scorpions hiçbir ayrım. Sonra Allah, su gönderdi ve tuz alınması okurken, daha sonra sokulan akrep tuzlu su ile ıslatılır qul huwallahu Munday ve muawwidzatain ağrı azalır böylece.
Ayrıca Müslüman rivayet Sahih-i Osman bin Abi'l Ash onu, o zamanlar İslam'ı beri vücutta diseritanya ağrısı söyledi Peygamber geldiği söylenir. Sonra Peygamber dedi ki:
"Hasta vücut parçası üzerinde ellerini Lay ve söylemek Bismillah üç kez ve şu dua yedi kez söylüyor:
أعوذ بعزة الله و قدرته, من شر ما أجد وأحاذر
"Ben Tanrı'nın ihtişamını ve buldum ne çirkinlik gücü ile sığınırım, ve ben ne korkuyordu."
İbn Kayyım göre Al-Jauziyah Rukayye tedavisi ağrı tehlikeleri yüceliğini ve güç koruma yalvaran O'na teslim Allah'ın adı dahil, birçok şeyi, içerir. Tüm bu ağrıları gidermek ve daha sonra daha güçlü ve daha etkili yapmak için tekrar edebilirsiniz. Sadece bir ilaç alan olarak da malzeme hastalığı ortadan kaldırmak için tekrarlanmalıdır. Yedi kez sayı bu özellikleri (: 225-226 Ebu Ömer, 2005) içerir.
In Sahih el-Buhari ve Müslim hasta ailesi ziyaret ederken Peygamber SAW rivayet, onun sağ eli ise berkta bedenini ovuşturdu:
اللهم رب الناس, أذهب البأس: واشف أنت الشافى, لا شفاء الا شفاؤك, شفاء لايغادر سقما.
Ya Allah, tüm insanlığın Rabbi! Bir All-Heal çünkü Lenyapkanlah ağrı, onu bir rahatlama sağlar, ancak yardım için kesin tedavisi yoktur; başka bir hastalığa eşlik etmez şifa.
İbn Kayyım göre Al-Jauziyah Rukayye rububiyah mükemmellik ve şifa verme lütfu aracılığıyla Allah'a tawassul unsurları içerir. Tanrı bir tedavi sağlayabilir sadece biri çünkü. Gerçek iyileşme O'ndan gelir. Bu nedenle Rukayye zaten Tanrı rububiyah (: 225-226 Ebu Ömer, 2005) birlik, sadaka ve imanla Allah'a tawassul içerir.
Kur'an ve Sünnetten ayet veya dualar okuyarak Rukayye tedavisi yaygın fiziksel hastalığın şifa tatbik edilmiştir. Endonezya'da örneğin, Al-Fatihah ve Kur'an ve sünnetten ayet ve duaları okumak Ustadz Haryono tarafından gerçekleştirilir. Hiç çalıştınız yaklaşık dokuz milyon hasta (Damarhuda, 2005: 1-2, 52). Çeşitli ifadelerine dayanarak, hastaların çoğu sağlık ve şifa elde ilerleme yaşadı. Aynı şekilde, bazı yatılı okul, İslam Vakfı, Kyai, ilham ve bireysel ve kolektif birçok Müslüman fiziksel hastalık için Rukayye uğraşmışlardır.
Anlamda tıbbi tedavi olarak Kur'an ve Sünnetten Rukayye reciting ayet veya dualar fiziksel şifa bir etkiye sahip. Rukayye tedavi ile karşılaştırılabilir, dua terapötik etkinlik fiziksel şifa olarak ele alınmıştır.
Dr Dossey, Texas mezunu Üniversitesi'nde doktor, dua tedavisi hakkında biraz araştırma toplama sonra, dua kanser hücreleri, kalp pili hücreleri, kırmızı kan hücreleri, enzimler, bakteriler, mantarlar kontrol etmek olduğunu açıkladı ve böylece açıkladı (Hemaya T., 1997: 171-172). Dr doğrultusunda Dossey, William G. Braud, Palo Alto Ötesi Psikoloji Enstitüsü araştırma müdürü, insan, bakteri, maya kolonileri, hareketli algler (çöpleme), bitkiler, protozoa, larva, woodlice (gibi biyolojik hedefler çeşitli zihinsel ve uzaktan etkileyebileceği belirtilmektedir woodlice), karıncalar, civciv, fare, kedi, köpek, hücreler (kan hücreleri, sinir, kanser hücreleri) ve enzim aktivitesi de hazırlanması. İnsan hedeflere, örneğin, göz hareketleri, motor hareketi, aktivite elektrodermal, pletismografik aktivitesi, solunum ve beyin ritimler (: 306 Saputra, 2003) etkileyebilir. Bu, insan aklının dua ya da aktivite sağlığı dahil yaratıklar, etkileyebileceğini düşündürmektedir.
Daha sonra Dr Lina Hawari at San Francisco 393 kalp hastalarının bir çalışma dua tedavisi ile birlikte terapi çok az komplikasyon olduğunu hastaların, grupları olduğunu gösterdiğini söyledi olmayan bir dua tedavisinin çok, kalp hastalığı komplikasyonları (Hawari, 1997: 8). Sonraki dr. H. Tb. Erwin Sp Kj Kusuma, klinikte Prorevital bir uzman psikiyatri birimi, molekunya dua olmuştur su yapısının değişeceğini belirten ve bir tıp (Digest, 2002: 61-64) olarak kullanılabilir. Dr görüşü doğrultusunda. H. Tb.Erwin Yukarıda, Dr tarafından yapılan bir Japon penelitiandi Emoto kelime veya sesler verilirse su moleküllerinin yapısını değiştirmek olacağını gösterir. Daha sonra vücut suyu olduğu yaklaşık yüzde 70 olduğunu açıkladı, kelime, ses veya dua (: 14-19 Bambang, 2006) verilen zaman değişiklikler olacaktır. Vücutta su yapısı içinde değişikliklerin sağlık seviyesi etkiler.
Üst sağlık duanın etkileri üzerine çeşitli çalışmalar, dolaylı olarak, tedavi Rukayye, Kur'an ve Sünnetten dualar, fiziksel hastalığın iyileşmesini etkileyen kanıtlamaktadır.
Ruhsal Bozukluklar için Rukayye Terapi
Ruhsal bozukluklar için Rukayye tedaviler şu hadis bazı ifade edilir:
Olarak Sünen-i Ebu Davud bildirilen bir amcam Khārijah Ibnush Shilt yoluyla sahih Sened ile:
اتيت النبى صلى الله عليه وسلم, فاسلمت, ثم رجعت فمررت على قوم عند هم رجل مجنون موثق بالحديد, فقال اهله اناحدثنا ان صاحبك هذا قد جاء بخير, فهل عندك شيء تداويه? فرقيته بفاتحة الكتاب, فبرأ, فاعطونى مائة شاة, فاتيت النبى صلى الله عليه وسلم فاخبرته فقال هل الا هذا وفى رواية: هل قلت غير هذا? قلت, لا, قال: خذها فلعمرى لمن اكل برقية باطل, لقد اكلت برقية حق.
Ben Peygamber geldi. ve İslam'ı, sonra ben eve gitmek. Ben, bir insan ile bir araya geldi aralarında demir zincirlerle bağlanmış bir durumda çılgın bir adamdı. Sonra ailesi Kitap Fatihatul okuyarak meruqyahnya, o iyileşti onu tedavi edecek bir şey varsa biz, arkadaşınız (Peygamber). Iyi ile gelip Has haberi var mı? "'Dedi, sonra da (hasta ailesi) verir yüz keçi. Ben Peygamber geldi. ve ona söyledim, o dedi, "Bu (demek ki) mi?" Başka bir ifade göre, "Eğer bunun dışında mı dedin?" Ben gördü "Hayır" cevabını verdi. hayvancılık için al "dedi. Benim yaş uğruna, aslında Rukayye Vanity (ye, ama insanlar sizin Rukayye hakkını yemeyin. "
Bundan sonra Ebu Davud rivayet hadiste de anılacaktır. Hadisi Ebu Davud yılında söyler amcasından, Khārijah aracılığıyla mengetengahkannya söyledi:
اقبلنا من عند النبى صلى الله عليه وسلم فاتينا على حي من العرب فقالوا: عندكم دواء, فان عندنا معتوها فى القيود فجاؤوابالمعتوه فى القيود فقرأت عليه فاتحة الكتاب ثلاثة ايام غدوة وعشية, اجمع بزاقى ثم اتفل فكأنمانشط من عقال فاعطونى جعلا فقلت لافقالوا سل النبى صلى الله عليه وسلم فسألته فقال: قل فلعمرى من اكل برقية باطل لقد اكلت برقية حق.
Biz Peygamber (home) geri döndü., Sonra bir bedevi kabileleri varıyoruz. Dediler ki: "Eğer panzehir var mı, gibi gerçekten aramızda zincirleri ile zincirlenmiş bir deli var." Sonra bağlanmış bir durumda bu çılgın insanlar getirmek. Sonra her sabah ve akşam Fatihatul üç gün ona kitap okuyun. Ben ludahku toplamak, o zaman sadece bu bağ (iyi) kaçtı gibi, o zaman bana bir ücret verdi ise onu çok kızgın tükürür. Ama ben, "Asla" dedi. Onlar "dedi, Peygamber önceden sorun. "sordum. ve o "benim yaş için, (sonuçlar) Rukayye yalan (haram) alır, herhangi bir kişi hassas bir gerçeği yenen Rukayye olduğunu yiyin" dedi.
Ruhsal bozukluklar için Rukayye tedavileri Endonezya bazı okullarda tatbik edilmiştir. Örneğin, Tasikmalaya Suryalaya Yatılı Okulu (Township, 1995: 61-63) içinde, Yogyakarta Muttaqien Raudhatul Yatılı Okulu, Yatılı Okulu Al Ghafur Situbondo (Renda, 2000: 219), Al Islamy yatılı okul, Kulonprogo, Yogyakarta (Setyanto, 2005: 55 -58) ve bazı yatılı okul ya da diğer İslam Vakfı.
Reciting ayet veya Kur'an ve Sünnet'te yer alan dualar anlamında Tıbben Rukayye yöntemi, bu ruhsal bozuklukların tedavisinde etkinliği kabul edilebilir.
Rukayye (Kur'an ve Sünnetten dua) doğrultusunda dua terapötik uygulama, bazıları çeşitli yerlerde ruhsal bozuklukların tedavisi yapılır ruhsal bozukluğu olanlar tedavi yardımcı oldu. Örneğin, Dr Dossey, Texas mezunu Üniversitesi'nde doktor, Redland, California Üniversitesi'nde araştırma sonuçlarına dua ruhsal bozukluklar (: 171-172 Hemaya T., 1997) üzerinde iyileştirici etkisi olduğunu göstermektedir söyledi. Daha fazla araştırma Snyderman (1996) (dua ve anma (): 24 Hawari, 2002) etkili değildir, sadece medikal tedavi ile dini tedavisi olmadan aksi, tam değil hiçbir din olmadan tek başına medikal tedavi öneririz. Bir organizasyon olarak adlandırılan Pastoral ve insanlaştırma Servis yanlızca psikiyatrik tedavi almış hastalarda ruhsal bakım şeklinde hastanelerin din ruh sağlığı hizmeti vermektedir. Bu entegrasyon yöntemi daha iyi sonuçlar getirdiğini ortaya çıktı, yani ruhsal bozukluk belirtileri daha hızlı bir şekilde çözülmesi ve bir akıl hastanesinde (tedavi süresi uzun kalış Yatış ) (Hawari, 2002: 50) kısaltılabilir.
Yukarıda ruhsal bozukluklar tedavi ile ilgili duanın etkisi üzerine çeşitli çalışmalar dayanarak, dolaylı olarak, Kur'an ve Sünnetten bir dua ile, o Rukayye tedavisi kanıtlıyor psikiyatrik hastalıkların iyileşmesi üzerine etkisi var.
Bozukluklar için Jin Rukayye tedavisi
Genellikle fiziksel ve psikolojik hastalıklara benzer semptomlar olmasına rağmen Jin müdahale, hastalığın tipik bir olgudur. Fiziksel ve psikolojik tedavi çok geniş bir yelpazede başarısız olduğunda genellikle sadece keşfetti. Örneğin, hastanın fiziksel çeşitli ilaç ile tedavi edilen, fakat herhangi bir etkisi olduğu ve ağrı hala azaltılmış değildir. Benzer şekilde, hastalar gibi sedasyon gibi psikolojik tıp çeşitli verilir, ama hastalar hala uzun bir süre uyumaya ve agresif kalmak ve kendini kapatamaz. (Göz ve ışın enerji hissedilebilir gibi) görünen özel işaretler vardır çünkü Ama bazen hızlı bir şekilde cinler ile ilgili sorunlar, deneyimli kişiler tarafından bilinir. Ama en belirgin Kur'an ve Sünnetten Kuran okunduğu ayet ve dualar sonrasında hastanın reaksiyonudur. Vücudun genellikle orada geliatan reaksiyonu, korku ya da öfke ifadesi, bağırma, vb.
Yukarıda fenomeni ile ilgili olarak, bozuklukları Rukayye genie tedavisinde yapılması gerekir. Mehdi bin Ali bin Muhammed el-QARNI ve anahat Syek Abdülaziz bin Abdullah bin Baaz şöyle bozuklukları Rukayye jin için tedavi süreci anlatılmaktadır:
A. Hazırlık Faz
Bir. Terapistler için:
1) temiz ve saf inanç ve söz ve eylemlerin gerçekleştirilmesi olması.
2) O, Tanrı'nın sözünü Allah SWT izni ile cin ve şeytan çıkarmak için güçlü bir etkiye sahip olduğuna inanmaktadır.
3) cinler bütün ayrıntıları bilmek.
4) kapı veya giriş fırsatları jin bilerek.
5) şeytanın dahil yol açan yasadışı fiillere bilerek.
Allah SWT 6) Düzenli zikir.
Tedavisinde 7) Beniat Ikhlash.
Tedavi ve hastanın önce 8) o ilk berwudlu gerekir.
Yardım cinler Allah SWT püskürtmek için 9) Yargıtay.
Uzak şarkılar, müzik, maksiyat yol resimleri, maksiyat, köpek evi yol açan bir durum, vb tedavinin her yerinden 10).
b .. Hastalar için.
1) Hasta ve ailesi bilgi verilmiş ve İslam Aqeedah hadisleri Allah'tan başka bağımlılığı ne olursa olsun doğru ve saf kalbi vardır.
2) tedavi Rukayye sihirbazlar ve büyücüler olan hastaların tedavisinde farkı açıklar ve Kur'an da uyuşturucu ve müminler için bir rahmet içerdiğini hastalara açıkladı.
3) hastanın amulets giyen edilirse kaldırılır ve yanmış edilmelidir.
Hasta bir kadın ise 4), ona bir mahram eşlik çıplaklık, ve tedavinin yerini yasaklandı mahram başka biri örtülmelidir.
2. Tedavinin bu aşamada
: Bu aşamada terapist örneğin ruhları kovmak bir mektup veya ayet okumak, Al-Fatiha, Al Ikhlash, Al Falaq, bir Naas, ayet Başkanı, üç son ayet Bakara Suresi , vb.
3. Tedavi sonrası.
Bir. Hasta dua tutmalı.
b. Allah SWT ve Hasta her zaman zikir.
c. Birkaç gün veya hafta tedaviden sonra hasta tekrar Kuran ayetleri okumak için terapiste döndü.
d. Hasta her zaman Besmele herhangi bir zaman ve fırsat okumalısınız.
e. Hasta Kur'an okuma kendisi (: 80-86 Ali, 1999) dinleyen ya da okuyan aktiftir.
Yukarıdaki dayanarak Rukayye tedavisi değil sadece cin tarafından anlaşılan hastalıkların tedavisinde kullanılan, ama aynı zamanda fiziksel ve psikolojik ağrı tedavisi için kullanılabileceği açıktır. Fiziksel ve psikolojik penymbuhan tıbben kabul edilebilir terapötik etkinliğini Rukayye.
Kapak
Rukayye tedavisi Peygamber bir terapötik kullanımı hastalığın tedavisinde diğer bazı terapiler olmak. Rukayye tedavisi fiziksel hastalık ve psikolojik tedavisi için de ruhları kovmak için kullanılır, ama sadece. Rukayye tıbbi, fiziksel ve psikolojik hastalıkların tedavisi için terapötik etkinliği tanıdı. Rukayye tedavisinin etkinliğini terapist, hasta ve tedavi sürecinde ortamın durumuna bağlıdır cin çıkarmak için kullanılır.
Kaynak Kitaplığı
Ebu Ömer el-Beşir Maidani (çev.). Peygamber Tedavi Yöntemi SAW . New York: Griya Bilim, 2005.
Trim ve Bambang riana (ed.). Deny Su Su Bilgelik True Power Olahjiwa . Londra: MQ Yayıncılık, 2006.
Bishri, Hasan. Rukayye 53 Açıklamalar Magic ve Jin Bozuklukları Komple Tedavisi İslami şeriat altında . Londra: Unseen Press, 2005.
Damarhuda ve Imawan Mashuri. Anma Şifa Ustadz Haryono tarzı . New York: Kütüphane Uygulama, 2005.
Hawari, Dadang. İktidar ve Tamamlayıcı Tıp Tedaviler için Zikr . Jakarta: PT Bhakti Primayasa Fonu, 1997.
Uygulamada Psikiyatri ve Psikoloji Dini Boyutlar . New York: Tıp Fakültesi Yayın Merkezi, 2002.
Hosen Arjaz Jamad ve Wasmukan (çev.). Şeytan namaz Dövüş . New York: Gusti, 1999 Bildiriler Kitabı.
ESANS, Nisan, 2002, s 60-64.
DERGİ ghoib, No.3/Tahun Sayı 1/1423 H/2003, s. 45.
Praja, Juhaya S. Uyuşturucu ve Mağdur Bakım Ruhsal Hastalıklarda Şeriat Uygulama göre Model tasavvuf. Tasikmalaya : Yayıncılar Basın PT Latifah Latifah Mubarakiyah İslam Enstitüsü (IAILM) Tasikmalaya Suryalaya Yatılı Okulu, 1995.
Renda K (ed.). İslam Psikoloji Metodolojisi . Yogyakarta: Öğrenci Press, 2000.
S. Ağıl Munawar Husni ve Abd. . Rahman Ömer (çev.) . Muhammed talimatlarına göre Tıp ve Peygamber Sağlık Tıp Sistemleri Semaran g : Dina Ev Semarang Yayınları, 1994.
Saputra, Arvin (çev.). Vücut Şifa ve Canlandırıcı Vücut ve Ruh Ötesinde Şifa . Batam Adası: Interaksara, 2003.
Setyanto, Arif Tri. İlaç kullanıcılar reaksiyon Fustrasi Zikir Etkisi (Al-Islamy Yatılı Okulu Vaka Çalışmaları, Kulonprogo, Yogyakarta) . Ushuluddin FAI-UMS Bölümü'nde Tezi, 2005 yayımlanmaz.
Tengku Muhammed Hasbi Ashshiddieqy. Kuralları Dzikir ve dua . Semarang: PT. RIZK kütüphane Oğlu, 2002.
T. Hemaya (çev.). Şifa Kelimeler Namaz ve Güç Şifa . Jakarta: PT. Scholastic Press, 1997.
Kaynaklar:
M. Darojat Ariyanto
Surakarta Muhammediye İsl
Original Text:
HOME



Translate